Klachten

Uw mening telt

Graag hoor ik hoe u uw bezoek aan mijn praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kan ik mijn zorg en service verbeteren.  Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het mij weten. Alvast bedankt!

Klacht?

Ondanks mijn inzet en die van mijn medewerkers, kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in mijn praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij mij. Ik neem dan contact met u op. Voor de meeste mensen zal een gesprek voldoende zijn.

Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar mijn praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en mij bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door mijn beroepsorganisatie KNMT.